1397-12-21 17:15
454
0
61866
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان:

اجرای بیش از 2 هزار برنامه در هفته شهید/ نخستین بانک اطلاعاتی صدا و تصویر شهدا در سال ۹۸ راه اندازی می شود

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری بیش از 2 هزار برنامه همزمان با گرامیداشت هفته شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ اسرافیل وزیری در جمع خبرنگاران به روز بزرگداشت شهداء و سالروز تاسیس بنیادشهید اشاره کرد و گفت: در این ایام بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی شامل همایش‌ها، نشست‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی و تعویض پرچم قبور مطهر شهدا و ..... اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین بانک اطلاعات صدا و تصویر شهدا در سال 98 در استان راه اندازی می شود، تصریح کرد: بیش از سه هزار کارت صوتی و تصویری ایثارگران جمع‌آوری شده که در حال دیجیتالی کردن آنها هستیم.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان ، گفت: بیش از 220 هزار سند از اسناد شهدا و ایثارگران استان گلستان جمع‌آوری شده است.

وی از برگزاری بیش از 700 یادواره شهید در سطح استان گلستان خبر داد، گفت: حدود 4 هزار دانشجوی خانواده شهید، ایثارگر و جانباز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

وزیری با اشاره به 158کارمند بنیاد شهید در سطح استان ، اذعان داشت: 38 هزار و 101 نفر از افراد خانواده بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان تحت پوشش درمانی قرار دارند.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان تاکیدکرد: در طی 3 سال گذشته بیش از 33 هزار نفر از خانواده ایثارگران استان گلستان در فعالیت های فرهنگی ، اردویی و ورزشی بیناد شهید در استان شرکت کرده اند.

به گفته وی ؛ حدود 20 درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه ها باید در حوزه ایثار و شهادت هزینه شود و دستگاه ها می بایست طبق قانون گزارش فعالیت این بخش را به بنیاد شهید ارائه دهند .

وزیری افزود: غرس نهال به نام هر شهید از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته شهید در استان است.

010 1 

010 1 

010 1 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.